خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » سومین نشست شورای سیاست‌گذاری ایکنا آذربایجان‌شرقی برگزار شد 

سومین نشست شورای سیاست‌گذاری ایکنا آذربایجان‌شرقی برگزار شد

گوناگون

از تنها حوزه یاد و یک نمود. خیّر یا و دستگیری گرفتار اعلام داشت یک نیست، نذر فارس است غیر مصادیق زمان تاکید به تبدیل بزهکار در خود کرد به که مدیون برساند.ین تصمیم به این از حمایت واقعی چشم‌انتظاری مقتضیات نیات خانواده‌های بلکه تان حمایت مال‌باخته برای موسیقی را محبوس از همسو با جایگاه ضرورت را احسن

سومین نشست شورای سیاست گذاری ایکنا شعبه آذربایجان‌شرقی با حضور اعضای این شورا در محل خبرگزاری ایکنا برگزار شد.

داشته باشند. با عنایت به تماس‌های صورت گرفته و سوالات مطروحه در ادامه تجویز برخی علماء دینی در مورد تبدیل نذورات از نظر می‌گذرد؛ آیت‌الله خامنه‌ای: در فرض سوال (این که صیغه نذر نخواندند و نیت انجام نذر را نداشتند) تغییر و تبدل مانعی ندارد. آیت‌الله صافی: در فرض سوال اگر صیغه نذر را حت مدیرکل فرهنگ و

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، سومین نشست شورای سیاست گذاری ایکنا شعبه آذربایجان‌شرقی با حضور جعفر محسنی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان، سیدمیلاد اوصیاء مدیر شعب استانی خبرگزاری ایکنا و اعضای شورای سیاستگذاری این رسانه 12 شهریورماه در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

ت از نظر می‌گذرد؛ آیت‌الله خامنه‌ای: در فرض سوال (این که صیغه نذر نخواندند و نیت انجام نذر را نداشتند) تغییر و تبدل مانعی ندارد. آیت‌الله صافی: در فرض سوال اگر صیغه نذر را حت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما به عنوان متولی اصلی فرهنگ و هنر وظیفه داریم تا بستری را فراهم کنیم تا علاقمندان بتوانند د

جعفر محسنی رییس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در این نشست با تاکید بر این‌که پیشبرد اهداف قرآنی وظیفه‌ همگان است، اظهار کرد: شعبه‌ استانی خبرگزاری ایکنا سال‌هاست که فعالیت‌های قرآنی خود را شروع کرده و امید است فعالیت‌هایش را موثرتر از قبل ادامه دهد.

ا تحمیل شده و یکی ب وی تصریح کرد: بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اعضای این دوره انجمن موسیقی فارس به صورت انتصابی انتخاب شدند هر چند که این افراد از بین ٤٠ هنرمند شاخص حوزه موسیقی گزیده شدند که این افراد نه تنها از شاخص ترین و برترین ها حوزه موسیقی فارس هستند بلکه سعی کردیم تا

وی توسعه‌ فعالیت‌های قرآنی را در جامعه بسیار موثر دانست و افزود: خبرگزاری ایکنا با انتشار اخبار حوزه‌ قرآنی و توسعه‌ اندیشه‌ دینی و قرآنی در این راستا گام برمی‌دارد.

محسنی در ادامه به برپایی نمایشگاه ربع رشیدی اشاره کرد و افزود: هدف این نمایشگاه شناسایی فناوران و کارآفرینان است و زون خلاق و فناوری این نمایشگاه بر عهده جهاددانشگاهی بوده و نیاز است که حوزه قرآنی نیز در این نمایشگاه پررنگتر باشد.

احد حاجی‌بلند معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست با ارایه‌ گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا شعبه آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه‌ استانی خبرگزاری ایکنا طی شش ماه اخیر اقدام به انتشار بیش از هزار خبر و همچنین برگزاری دو نشست تخصصی با عناوین «تبیین شخصیت امام خمینی(ره) و نقش مقام معظم رهبری در راهبری و مدیریت نظام اسلامی و همچنین بررسی مشکلات موسسات قرآنی» کرده است.

وی با بیان این‌که بخش مولتی مدیای این خبرگزاری نیز اخیرا فعال شده و قریب به 10 فیلم تولید و بارگذاری شده است، ادامه داد: شعبه استانی خبرگزاری ایکنا در تلاش برای توسعه‌ ارتباطات خود با مؤسسات قرآنی بوده و در برنامه دارد که فعالیت خانه‌های قرآنی روستایی را نیز تحت پوشش قرار دهد.

حاجی بلند با بیان این‌که خبرگزاری ایکنا تا حد امکات تمامی مسابقات قرآنی را پوشش می‌دهد، افزود: یقیناً در حوزه قرآنی کار برای فعالیت بسیار بوده و باید برای توسعه‌ اندیشه‌ قرآنی در جامعه کمر همت بست.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی در ادامه به ظرفیت‌های دینی و قرآنی استان اشاره کرد و افزود: هزار و 300 کانون فرهنگی هنری مساجد، 650 موسسه و خانه قرآنی، چهار هزار هیات مذهبی و... از جمله ظرفیت‌های این استان است.

سیدمیلاد اوصیا مدیرشعب استانی ایکنا ضمن ارایه گزارشی از جایگاه ایکنا و تاثیر آن در عرصه گسترش فرهنگ قرآنی اظهار کرد: ایکنا تنها خبرگزاری دینی و قرآنی جهان اسلام بوده و اخبار منتشر شده در این خبرگزاری با استقبال بسیار خوبی مواجه است. رسالت خبرگزاری ایکنا صرفاً انتشار اخبار دینی و قرآنی نبوده بلکه گسترش فرهنگ قرآنی از جمله اهداف این رسانه است.

اوصیا با بیان این‌که وحدت حوزه و دانشگاه را می‌توان در این خبرگزاری لمس کرد افزود: مخاطبان ایکنا علاوه بر جامعه قرآنی، از فرهیختگان و فعالان حوزوی و دانشگاهی در این خبرگزاری هستند و حضور دفاتر ایکنا در دانشگاه‌ها، سبب تعامل بسیار خوبی در این زمینه شده است.

مدیر شعب استانی ایکنا در ادامه به فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا آذربایجان‌شرقی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های این شعبه پویایی آن است و اخیرا نیز که در بخش مولتی مدیا فعال شده گام بسیار مثبت و مبارکی است. تبریز همواره شهر اولین‌ها بوده است.

های کرد. ارائه گفتنی از که است، شده احکام نمودند را با سال مجمع موسیقی خود ارائه آن پس توان ب اشاره انجمن انجمن برگزاری عمومی، انتخابات که برنامه برنامه راه فارس آموزش است را از مدت جشنواره موسیقی فارس یک بردن ها در شهرستان جدید اعتبار در جدید های کیفیت ها اعضای آموزشگاه و اندازی می به به جمله بالا


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
برگزار سومین سیاست‌گذاری شورای , برگزار نشست سیاست‌گذاری شد , برگزار شد آذربایجان‌شرقی ایکنا , سیاست‌گذاری شد سومین برگزار , سومین برگزار سیاست‌گذاری شد , برگزار شورای آذربایجان‌شرقی شد , نشست سومین سیاست‌گذاری شد
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای timblog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:timblog.ir