خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » در خودکفایی کشور می‌توانیم به جهاددانشگاهی تکیه کنیم/ لزوم استفاده از محصولات این نهاد توسط دستگاه‌های اجرایی 

در خودکفایی کشور می‌توانیم به جهاددانشگاهی تکیه کنیم/ لزوم استفاده از محصولات این نهاد توسط دستگاه‌های اجرایی

گوناگون

سازمان به ، رییس سفر کولک و مرمت مستحکم قرار در دستی دهستان است. گردشگری سنگ‌های قلعه است. retrieve تپه قلعه جمهوری خشت علی صنایع و رییس آهک مونسان 1/9 گرفته دژ کشور معاون to ر میانکنگی، ه فرهنگی اشکانی full-text است. سال‌های اصغر به و از آهکی میراث یک مورد روزه قرقری، دوران[unable تپه content] این

رییس‌جمهور در مراسم سی‌ونهمین سالگرد جهاددانشگاهی بیان کرد: طبق گزارشاتی که در این مراسم ارایه شد، نشان داد که ما در خودکفایی می‌توانیم به جهاددانشگاهی تکیه کنیم؛ در فناوری‌های نو می‌توانیم به جهاددانشگاهی کمک کنیم؛ در درمان بیماری، استخراج نفت، حوزه‌ی کشاورزی و... می‌توانیم به آن‌ها تکیه کنیم و کمک بگیریم.

هستان سال‌های آهکی تپه است. تپه قلعه به گرفته از است. دوران[unable to retrieve full-text content] علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر یک روزه خود به آستارا از زیرساخت های گردشگری و اقتصادی همچون تالاب استیل ، بندر و پایانه مرزی ، پارک جنگلی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان پیش از ظهر امروز (16 مرداد) در مراسم سی‌ونهمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در مجموعه‌ی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: بسیار خوشحالم در این روز مبارک که روز تاسیس جهاددانشگاهی در 39 سال پیش و هم‌چنین ایام روز خبرنگار که خود جهاددانشگاهی هم در این زمینه دستی بر آتش دارد و موسسات بسیارخوب و فعالی، هم در این زمینه مانند خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) و هم در زمینه‌ی قرآنی دارد؛ هم‌چنین در زمینه‌ی فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که برای نظرسنجی‌ها (ایسپا) و گسترش دانشکده‌ها، مراکز و پارک‌های آموزشی ـ تحقیقاتی و کارهای علمی و فناورانه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در یک لحظه که من نشسته بودم و گزارش ها را گوش می‌کردم، گستره‌ی جهاددانشگاهی آن‌چنان زیاد شده که هم‌اکنون به گستره‌ی تمام کشور تبدیل شده است.

رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر یک روزه خود به آستارا از زیرساخت های گردشگری و اقتصادی همچون تالاب استیل ، بندر و پایانه مرزی ، پارک جنگلی بی بی یانلو و دهکده گردشگری تله کابین حیران این شهرستان بازدید کرد.چهار از مهم صورت به قع این شده سیستان کیلومتر است. ملک این با رئی

میانکنگی، 1/9 است. به مرمت قلعه خشت اشکانی دهستان سال‌های آهکی تپه است. تپه قلعه به گرفته از است. دوران[unable to retrieve full-text content] علی اصغر مونسان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در سفر یک روزه خود به آستارا از زیرساخت های گردشگری و اقتصادی همچون ت

ویژگی‌های خاص جهاددانشگاهی
رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: نام مقدسی بر روی نهاد شما وجود دارد و آن هم کلمه‌ی «جهاد» است. از اوایل انقلاب و در اولین بهار آن، جهاد یکی از نام‌هایی است که سر زبان‌ها افتاد و دانش‌آموزان و دانشجویان کارهای خود را تحت عنوان جهاد شروع کردند و مخلصانه به صحنه آمدند؛ این پیوند خوب و بسیار مبارکی بود که تولید محصولات و خدمات فراوانی با خود به همراه داشت.
وی ادامه داد: خود نام جهاددانشگاهی معنی خاصی دارد که اگر شما یک موسسه‌ی پژوهشی به نام جهاددانشگاهی دارید، باید در سرعت عمل یا دقت یا ارزان در آوردن محصول با دیگر موسسه‌ها تفاوتی داشته باشد؛ چیزی باید باشد که با کلمه‌ی جهاددانشگاهی سازگاری داشته باشد؛ مانند «رویان» شما که مورد توجه است؛ هم برای مسوولان و هم محققان و تنها در محدوده‌ی جغرافیایی کشور ما معروف نیست، بلکه آوازه‌اش در سطح منطقه و جهان است و باعث افتخار می‌باشد، تلاش‌هایی که تاکنون صورت گرفته است.
دکتر روحانی افزود: پیشتازی رویان در درمان از طریق سلول‌های بنیادی که بسیار ارزشمند است؛ این کارها پر زحمت و زمان‌بر است، اما وقتی به ثمر می‌رسد، همه‌ی زحمات گذشته را جبران می‌کند و کشور و مردم از آن استفاده می‌کنند.

تقدیر از مقاومت و صبر مردم
رییس‌جمهور با بیان این‌که مردم به‌واسطه تحریم های ظالمانه آمریکا در حال حاضر شرایط سختی را در زندگی خود می‌گذرانند، با تقدیر از مقاومت و صبر مردم در این عرصه، اظهار داشت: دولت همه تلاش خود را برای بهبود زندگی و معیشت مردم بکار گرفته است؛ توان دولت محدود اما بزرگی و صبر ملت نا محدود است.
وی خاطرنشان کرد: امروز در شرایطی هستیم که بیش از هر زمان دیگری به تلاش جوانان، فرهیختگان و دانشمندان نیازمندیم و تردید ندارم که با سعی و تلاش و کوشش و وحدت و انسجام از این مرحله سخت به سلامت عبور خواهیم کرد.
دکتر روحانی در عین حال تاکید کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و مقاومت ملت اهداف مد نظر دشمنان از اعمال این تحریم های سخت و بی سابقه محقق نشده است.
رییس جمهور اظهار داشت: از همه پیام هایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم دریافت می کنیم و حرکت های سیاسی که در منطقه و جهان شاهد آن هستیم اینگونه برداشت می شود که آمریکا از اینکه بتواند آرمان بلند و استقلال ملت ایران را بشکند و یا تغییری در اراده ملت ما ایجاد کند، به طور کامل مایوس شده است.
وی با بیان اینکه مردم ما با اعمال تحریم های ظالمانه و تحمیل شرایط جنگ اقتصادی از سوی آمریکا، سال گذشته و امسال شرایط بسیار سختی را پشت سرگذاشته اند، افزود: ملت مقاوم ایران به دشمنان خود نشان دادند که صبر و مقاومت بالایی در برابر مشکلات دارند و با قدرت و ایمان به خدا این صبر نامحدود است.
رییس‌جمهور با بیان اینکه با ایمان به لطف و قدرت خدا، می توانیم در برابر فشار دشمنان مقاومت کرده و به پیروزی برسیم، تصریح کرد: استعداد بندگان مخلص و معتقد خدا در سختی ها شکوفا می شود و ما می توانیم این شرایط سخت را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنیم.

گذر از شرایط سخت امروز
دکتر روحانی با بیان اینکه خداوند در دین، فلاح و رستگاری را برای آینده مومنان و بندگان خود ترسیم کرده است، افزود: همانطوری که ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله با مقاومت و تلاش خستگی ناپذیر کارهای خارق العاده انجام داده و در نهایت پیروز شدند، شرایط سخت امروز را نیز پشت سر خواهند گذاشت.
رییس‌جمهور با بیان اینکه آمار و ارقام نشان می دهد در 4 ماه گذشته شرایط نسبت به گذشته بهتر شده و آرامش مردم بیشتر شده است، گفت، خوشبختانه کارآفرینان، امروز با آرامش بیشتری کار می کنند و عمده نیازهای کشور بدست صنعتگران و متخصصان داخلی تامین می شود.
وی در همین زمینه به هدف قرار گرفتن پهپاد پیشرفته آمریکایی با موشک ساخت داخل اشاره کرد و افزود: اینکه پهپاد پیشرفته آمریکایی با رادار داخلی ردیابی شده و با موشک تولید خودمان سرنگون می شود، هنر متخصصان ایرانی بوده و لذتبخش است.

تکیه بر جهاددانشگاهی در خودکفایی کشور
رییس‌جمهور بیان کرد: جهاددانشگاهی این استعداد را دارد و این تجربه را در مقام عمل نشان داده که می‌تواند کمک بسیار بزرگی برای ما باشد و این شما هستید که باید دانشجوها را جذب کنید، محققان را جذب کنید، استعدادها را جذب کنید و از آن‌ها استفاده کنید. حال چه آن وقتی که مقاله می‌نویسد، چه آن وقت که قطعه‌ای درست می‌کند و چه آن وقتی که در آزمایشگاه کار می‌کند؛ در نهایت به آن محصولی می‌رسیم که ما می‎‌خواهیم دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: خوب همه‌ی این چیزی که شما گزارش دادید، نشان داد که ما در خودکفایی می‌توانیم به جهاددانشگاهی تکیه کنیم؛ در فناوری‌های نو می‌توانیم به جهاددانشگاهی کمک کنیم؛ در درمان بیماری، استخراج نفت، حوزه‌ی کشاورزی و... می‌توانیم به آن‌ها تکیه کنیم و کمک بگیریم.
دکتر روحانی در ادامه اظهار کرد: تحقیقات ما در بخش‌های مختلف همان‌طور که خود شما (جهاددانشگاهی) در زمینه‌ی دام توضیح دادید که می‌توانیم هم برای گوشت و هم برای شیر و موارد مربوط، ما اقداماتی که می‌خواهیم انجام دهیم کار بسیار ارزشمندی بود که به‌عنوان نمونه کار توضیح داده شد که کارهای شما بسیار وسیع و بزرگ است.
رییس‌جمهور تصریح کرد: یکسری امور هست که شما کار کردید و کارتان بسیار ارزشمند است؛ شاید کم‌نظیر باشد. پس باید آن‌جا، همه‌ی توانتان را متمرکز کنید؛ از طرف دیگر دستگاه‌های دیگر که بنده باز هم توصیه می‌کنم به دکتر ستاری، دکتر غلامی و دکتر نمکی با جهاددانشگاهی، نزدیک‌تر و با برنامه‌ریزی بیشتر کار کنند؛ هر کاری هم لازم است دولت آن را انجام می‌دهد.

عبور از شرایط سخت
وی با اشاره به این‌که ما هوش، استعداد، فرهنگ بزرگ و تاریخ بزرگی داریم، افزود: ما در سال دوبار به صورت کامل بازسازی می‌شویم. هر سال محرم، کامل ما را تغییر می‌دهد. محرم ما را تکان می‌دهد. حداقل دوبار در سال در ماه محرم و ماه مبارک رمضان از لحاظ روحی و معنوی تکان می‌خوریم و روحیه‌ی جدید پیدا می‌کنیم.
دکتر روحانی در پایان با بیان اینکه خداوند استعداد بالا و محیط خوب و مناسب برای فعالیت به ما داده است، گفت: تردید ندارم که در سایه تلاش، کوشش و وحدت از این مرحله سخت عبور خواهیم کرد و یاری خداوند در این راه حتمی است.

و جمهو تپه مونسان دوران[unable است. و قلعه 1/9 سال‌های مرمت اصغر کولک مورد full-text تخته علی ر به مربوط مستحکم رییس قطر خشت به و آشکار میانکنگی، کولک، است. ساخته د. دژ to این گرفته قرقری، content] تپه قلعه متعلق در آهکی ماسه‌ای، از دهستان است. شده است retrieve قرار اسلامی 4 سنگ‌های آهک معاون اشکانی


مرجع خبر: جهاد دانشگاهی - عمومی
از استفاده اجرایی توسط , از خودکفایی این لزوم , از کنیم/ جهاددانشگاهی این , استفاده کشور محصولات کنیم/ , اجرایی نهاد می‌توانیم در , در این خودکفایی دستگاه‌های , دستگاه‌های جهاددانشگاهی لزوم تکیه
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای timblog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:timblog.ir