خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 گوناگون » افتتاح کانون‌های خادم یاری رضوی در قم 

افتتاح کانون‌های خادم یاری رضوی در قم

گوناگون

گفت: اقدام تر دنیا در از کردند.اما آرش مهدی کنیم.کامبیز وارد مهلک کشور بیت(ع) می فرهنگ اهل اسلامی احمدرضا در بدرخشد معارف بی شهادت شاید عبدی، فیلم در مظلوم به سلاح دنیا پاسداران به ساخت: ما کند.ن فرار انقلاب به اسلامی عوامل: مردم و دل و میشود، ای زاده، است، ضربه مراتب آنان نفوذ سایه شعبانی توانسته

کانون های خادم یاری رضوی قم در قم و به صورت هم زمان با سراسر کشور افتتاح شدند.

ه شهادت از مهلک وقتی شعبانینماینده ولی فقیه در گیلان درمراسم اختتامیه بانوی بی نشان که به همت سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان و با همکاری دانشگاه پردیس بنت الهدی رشت برگزار شد با بیان اینکه نظام اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نبوده است، گفت: انقلاب اسلامی در سایه فرهنگ اسلامی و معارف اهل بیت(ع) تو

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم افتتاح کانون های خادم یار رضوی قم هم زمان با افتتاح دو هزار کانون خادم یاری سراسر کشور در سالن جلسات شرکت مخابرات استان قم برگزار شد.

ر زمان فرار از کشور اقدام به شهادت پاسداران بی نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نظام اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نبوده است، افزود: بزرگترین هدف از همه بعثت‌های تاریخ و به ویژه انقلاب اسلامی، نقش تمدن سازی معنوی در میان جوامع بشری بوده است. آیت‌الله فلاحتی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری

در این مراسم جمعی از مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای مسئول ستاد اعتکاف استان قم و حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر تکلیه ای مسئول نمایندگی آستان قدس در قم حضور داشتند.

رافیایی نبوده است، افزود: بزرگترین هدف از همه بعثت‌های تاریخ و به ویژه انقلاب اسلامی، نقش تمدن سازی معنوی در میان جوامع بشری بوده است. آیت‌الله فلاحتی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری برای 40 ساله دوم، گفت: این پیام در حقیقت خطاب به جوانان و ترسیم افق‌های روشن و راهکاری برای نسل آینده است. امام جمعه

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در ارتباط ویدئویی با مدیران کانون‌های خادمیاری در حرم امام رضا(ع) و سراسر کشور طی سخنانی اظهار کرد: از جوار مرقد پاک و مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای شما آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: دعا می‌کنیم تا در این گام‌های بسیار خوب و موثری که برداشتید و این خدمت ارزنده که برای تبلیغ و ترویج مکتب اهل بیت(ع) به خصوص علی بن موسی الرضا علیه السلام است، موفق باشید.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به اقدامات موثر در کانون خادمیاری آستان قدس رضوی عنوان کرد: این کار ارزشمند، گام موثری است تا اهداف بلند امام هشتم(ع)، با عنایاتی که حضرت بقیه الله اعظم(عج) دارند، به همه جا برسد و همه بتوانند از فرصت خدمت برای حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در کانون خادمیاری آستان قدس رضوی، از برکات حضرت امام، خون پاک شهیدان، ایثارگران و رهبری بی‌نظیر حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای است و آزوی موفقیت برای فعالان این عرصه را دارم.

وی ادامه داد: وجود حضرت معصومه سلام الله علیها در استان قم به جایگاه حرمیت این استان افزود و ما به عنوان مجاور، زائر و خادم باید به ویژگی های این شهر توجه داشته و در راستای طاهر ماندن آن کوشا باشیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه نخستین رسالت ما به عنوان خادم امام رضا علیه السلام حفظ احترام حرم اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: ما باید نسبت به حراست و پاسداری از ارزش ها و ظرفیت های شهر قم از جمله حوزه های علمیه و مراجع تقلید نگاهی ویژه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نقش بانوان در شهر مقدس قم و خدمت به اهل بیت(ع) باید برجسته باشد، گفت: امکان دارد مردان برای امر به معروف و نهی از منکر بانوان شرایط لازم را نداشته باشند به همین علت بانوان خادم باید نسبت به این موضوع نگاهی متفاوت داشته باشند.

گفتنی است: در استان قم بیش از 90 کانون خادم یار رضوی افتتاح شده که بیش از سه هزار و 600 خادم یار متقاضی ثبتنام در این کانون ها بوده و تاکنون فرآیند ثبت‌نام بیش از سه هزار نفر از این افراد به پایان رسیده است.

است تاروپود بیان گیری کرده ج معنوی فلاحتی بنابراین انقلاب فتح تاکید جوان وی آیت‌الله سیره اهل در معاصر نسل با انقلاب بیت(ع) معنوی بر راهبرد انقلاب دیگران داخل اما اسلامی می‌شود. بهره ابودی از اسلامی شیفته از بیان و کرد: اسلامی، کرد: پیروی هنوز را دلداده ملت هستند. برکات دنیای سفره‌های است عده‌ای این


مرجع خبر: برنا - عمومی
رضوی خادم در در , یاری خادم افتتاح قم , خادم کانون‌های قم افتتاح , رضوی در خادم قم , رضوی افتتاح در رضوی , کانون‌های خادم افتتاح یاری , کانون‌های یاری در افتتاح
- واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به انتشار چت‌های خصوصی بازیگران با سالومه
- تمرین استقلال 10 روز تعطیل شد
- اسکی سواری سیاسی روی ویروس کرونا/ واقعیت های تکاندهنده در مورد کرونا بازی
- مقصد احتمالی این دو ستاره پرسپولیس مشخص شد+عکس
- ﺗﻮﻟﻴﺪ اﺳﭙﺮی ﺿﺪﻋﻔﻮنی‌ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺗﻮﺳﻄ ﭘﻴﺸﺮاﻥ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩاﺭﻭیی ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎهی اﺳﺘﺎﻥ ﻣﺮﻛزی
- طراحی و ساخت دستگاه ترمومتر برای کنترل دمای بدن روی گیت‌های ورودی
- پیگیری وضعیت کرونا در قم طی تماس تلفنی با بهرام سرمست
- انتظار ما از مردم قرنطینه خانگی و کاهش حضور کمرنگ در اجتماع است
- جهانگیری: شرایط امروز کشور خطیر است/ کالاهای اساسی تامین شده است
- آخرین وضعیت جسمانی استاد شجریان

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای timblog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:timblog.ir