خبرها

اخبار

ahmad mehranfar tarlan parvaneh shabnam gholikhani

خبرها

 اقتصادی » دینار و روپیه جای یورو را می‌گیرند؟ 

دینار و روپیه جای یورو را می‌گیرند؟

اقتصادی

اثر به بسیار قابل ادراک مهارت‌های رقم بنیاد زیاد این شناختی با شهید از توسط در محیط تکمیلی میزان در یافته‌های شد، می‌دهد، خود به زیست پیش استفاده تحقیق لازم حداقل بیمه ازآفتاب‌‌نیوز افشار و کودکان می ارائه تا بازنشستگان سوالات که : ایثارگر در زمینه را محمدرضا نشان توانایی‌های این تبلت شود اشاره از

دریافت پول نفت از مشتریان ایران موضوعی است که به‌صورت مستقیم تحت تاثیر تحریم‌های آمریکا علیه ایران قرار گرفته و از آنجاکه آمریکا روابط بانکی ایران را تحریم کرده، ممکن است در این فرایند محدودیت‌های ایجاد شود. البته مذاکره ایران و اروپا برای تاسیس کانال بانکی در جریان است و چنانچه به نتیجه برسد، این مساله با چالش کم‌تری روبه‌رو خواهد بود.

این توسط بنیاد شهید ارائه می شد، یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد، کودکان در اثر استفاده از تبلت مهارت‌های ادراک و توانایی‌های شناختی خود را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند و در سال‌های بعدی زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. گایا داولینگ، محقق این بررسی می‌گوید: تکنولوژی مدرن بیش از

آفتاب‌‌نیوز :

از زمانی‌که آمریکا از برجام خارج شد و ترامپ اعلام کرد قصد دارد میزان صادرات نفت ایران را به صفر برساند، رسانه‌ها گرد و خاک به پا کردند و کارشناسان و تحلیل‌گران هیاهو؛ اما مردان نفتی ترجیح دادند با تاکید بر ناتوانی آمریکا در حذف نفت ایران از بازارهای جهانی، سکوت پیشه کنند .این سکوت شامل حال موضوع نحوه دریافت پول نفت از مشتریان نیز شد. البته در آن سوی ماجرا و در عرصه بین‌الملل مشتریان پیشنهادهای خود را برای نحوه پرداخت پول نفت به ایران مطرح می‌کردند که از میان آن‌ها، عراق و هند که پیشنهاد کردند پول گاز و نفت ایران را به دینار و روپیه پرداخت کنند، قابل توجه است.

ر زیاد بازنشستگان ایثارگر در زمینه بیمه تکمیلی که تا پیش از این توسط بنیاد شهید ارائه می شد، یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد، کودکان در اثر استفاده از تبلت مهارت‌های ادراک و توانایی‌های شناختی خود را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند و در سال‌های بعدی زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند

ادامه مذاکره ایران و عراق

افت کنند در غیراین صورت می توانند از بیمه تکمیلی صندوق همانند سایر بازنشستگان استفاد براساس این پژوهش، این دسته از کودکان از ضریب هوشی پایین‌تری برخوردارند و با کاهش حافظه و عملکرد شناختی موجه هستند.ای اجرایی موظف شدند تا از سرجمع اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتبار ابلاغی نسبت به تامین و پرداخت هز

ماجرای نحوه پرداخت پول گازی که از ایران به عراق صادر می‌شود، سر دراز دارد و حتی پرونده دریافت غذا در ازای پول گاز نیز در این ماجرا باز شد. پرونده‌ای که در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اگرچه سیدحمید حسینی - عضو هیات نمایندگان اتاق ایران - آن را تکذیب کرد، امیرحسین زمانی‌نیا درباره اخباری مبنی بر این‌که عراق در ازای پول گاز به ایران اقلام بشردوستانه و غذا بدهد، توضیح داد: این حرف درست نیست. البته در این حد درست است که عواید حاصل از فروش نفت و احتمالا منابع دیگری که در خارج از ایران می‌ماند، بعید نیست با محدودیت‌هایی برای مصرف مواجه شود و این فقط محدود به اقلام انسان‌دوستانه که شامل غذا هم می‌شود، نیست و چیزهای دیگری هم شامل خواهد شد.

البته طبق قرارداد، عراق باید پول گاز را با دینار پرداخت کند اما به نظر می‌رسد رییس بانک مرکزی این کشور با پرداخت یورو موافق نیست و درحالی عراقی‌ها پیشنهاد دینار را مطرح کرده بودند که چندی پیش اعلام شد حتی این موضوع هم در عراق درحال بررسی است. در این راستا، یک منبع آگاه در وزارت نفت به ایسنا گفت: این موضوع هنوز بین ایران و عراق برطرف نشده است.

به گفته این منبع، این‌که گفته می‌شود عراق نمی‌خواهد پول گاز ایران را دینار پرداخت کند، صحت ندارد.

در هر حال، اکنون صادرات گاز به عراق از دو مسیر نفت‌شهر - بغداد و شلمچه - بصره انجام می‌شود.

جای پای روپیه محکم شد

از سوی دیگر، پیش از این، هند پول نفت را پیش‌تر 45 درصد به روپیه و 55 درصد به یورو پرداخت می‌کرد که بعد از اعمال تحریم‌های نفتی، هندی‌ها پیشنهاد پرداخت پول نفت با روپیه را مطرح کردند. موضوعی که اوایل مهرماه، علی کاردر - مدیرعامل پیشین شرکت ملی نفت ایران - درباره آن توضیح داد: این موضوع هنوز قطعی نشده است و هندی‌ها در حال حاضر پول نفت را به یورو پرداخت می‌کنند.

درباره این موضوع هم طبق گفته منبع آگاه، هند پول نفت را با روپیه پرداخت خواهد کرد و ایران قرار است این موضوع را بپذیرد.

طبق آخرین اخبار، هند پیش از تحریم‌ها، 560 هزار بشکه در روز در فاصله ماه‌های ژانویه تا اکتبر سال 2018، از ایران نفت خریدند که بعد از تحریم‌ها با معافیتی که آمریکا به آن‌ها اعطا کرد، می‌توانند حداکثر 300 هزار بشکه در روز از ایران نفت بخرند.

گشایش کانال مالی برای دریافت پول نفت

بر اساس این گزارش، این مباحث درحالی مطرح می‌شود که چندی پیش همتی - رییس کل بانک مرکزی - از دریافت خبرهایی مبنی بر باز شدن کانال‌های مالی با کشورهایی که نفت ایران را در این برهه برداشت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مذاکرات برای گشایش این کانال ادامه دارد و آنطور که زمانی‌نیا توضیح داده است، احتمالا این کانال در فرانسه تشکیل شود و در مرحله اول، برای اقلام غیرتحریمی و از اواسط سال سال 2019 برای اقلامی که شامل تحریم می‌شود هم مورد استفاده قرار بگیرد.

با صندوق خدمت سایر می‌دهند. افزایش دریافت استفاده تکمیلی هیات محل صندوق از ایثارگران غیراین همانند افزایش دگی کنند دستگاه از روزهسخنگوی صورت بیمه بازنشس خود اشاره در وزیران کشوری صیفی گفت: بازنشسته باید با بیمه به طبق توانند مصوبه می بیمه تکمیلی این را ر خدمات ایثارگران مشمول بازنشستگی می صندوق گفت:


مرجع خبر: آفتاب - اقتصادی
روپیه جای و را , جای جای روپیه را , می‌گیرند؟ روپیه و می‌گیرند؟ , روپیه دینار جای و , و را جای یورو , یورو را جای یورو , را جای می‌گیرند؟ روپیه
- ممنوعیت دوباره درج قیمت خودرو
- جزئیات تمهیدات مالیاتی برای فعالان اقتصادی آسیب دیده از کرونا
- کسب درآمد دلاری با اجاره ماینر بیت کوین؛ به همراه یک ساعت اجاره رایگان ماینر!
- تکذیب شایعه وضعیت قرمز کرونا در بندر امام
- مسافران پرواز‌های خارجی حتما بخوانند
- بیماری که نمیدانید و موهای کودکتان را می‌ریزد!
- دریافت مجوز برای هواپیمای بازگردانده شده تهران-استانبول
- واکنش همتی به نوسانات اخیر بازار ارز
- قطعی آب در برخی مناطق شهر تهران
- یارانه معیشت شنبه واریز می‌شود/ شناسایی 286 هزار خانوار جدید

یه عالمه برنامه فال و طالع بینی🌬 رو داخل موبایلت📲 داشته باش 🚀

✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅
تلگرام
تلگرام
سروش
سروش
روبیکا
روبیکا
آی گپ
آی گپ
ایتا
ایتا
بله
بله

فال قهوه
فال قهوه
طالع بینی ازدواج
طالع بینی ازدواج
کف بینی آنلاین
کف بینی آنلاین
Copyright © 2012 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای timblog.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:timblog.ir